Deniz25 Bayanlar size bir sorum olcak. Ben 8 gün önce tüp bebek transferi yaptıdım. Kasıklarım ve belimde hep bir ağrı. Bugünde belli belirsiniz azıcık pembe sulu pembe leke. Bu belirtiler iyiyemi işarettir. Bu tarz şeyler yaşayanlar varmı.
Aysehatun Deniz25 doktoruna başvurun tabiki beklemeyin bile gebelikle her akıntı önemli siz pembeden bahsediyorsunuz
Nefesliva Deniz25 tüp bebek yaptırdın hastaneye hemen söyle kanama olmasın diye igne falan veriyorlar
Sumeyyye Normalde gebelikte pembe lekelenme iyi değildir ama tüp bebekte neyi işaret eder bilemiyorum. Umarım iyi bişeydir
Deniz25 Sumeyyye yani şöyle tuvalet kağıdını doldurmadı birazcık minik leke işte. Ama ne olursa olsun tedirgin ediyor
Sumeyyye Deniz25 bence siz doktorunuza bi danışın korkutmak istemem ama benim önceki gebeliğimde önce pembe leke geldi sonra kanamam başlamıştı düşük yaptım. Doktora sorun bence
denizzzakdeniz Sumeyyye cnm pembe lekeden nkdr sure sonra kanamaniz oldu? bnmde dun pembe kanamam geldi ama durdu bugun bisey yok merak ettm
Deniz25 Aysehatun doktorumu aradım kendisinin bu olumlu bi işaret olmadığını olumsuz düşünmemem gerektiğini söyledi. Umutlandırmak istemem ama iyi bi işaret dedi. Ama tabikide huzursuz oldum 😔
Aysehatun Deniz25 doktorunuza gidin bi görünün o net bi cevap vericektik tüp bebek olduğu için bi bilgim canım ama benim mesela kahverengi lekelerim var ilaç igne dinlenme ile hafifledi cok sukur senin icinde uzme canini yuz yuz bi doktorla gorus derim gecmis olsun
Sumeyyye denizzzakdeniz 1 gün içinde oldu önce kahverengi geldi sonra pembe sonra kırmızı oldu 1 hafta sürmedi zaten kalbi durdu maalesef. Doktorum hiç kalkmamam gerektiğini söylemişti bana sadece tuvalet için kalkabilirsin demişti kanamam olduğunda
denizzzakdeniz Sumeyyye cok uzuldum cnm basin sagolsun🙁 bnmde dun sabah kahverengi lekelenmem vardi sonra aksama dogru pembe oldu ondan sonra birsey gelmedi cok skur kahverengi lekelenme oldugunda doktora gitmistimm alttan muayene etti ic kanama fln yok bebekte ultrasyonda hareketliydi ama sonra aksam pembe kanama olunca korktm hftasonu oldugu icinde doktora gitmedm
Sumeyyye denizzzakdeniz bende iç kanama vardı ilaç felan verdi ama işe yaramadı. İnşallah sağlıkla alırsınız kucağınıza
Deniz25 Nefesliva iğneler var zaten kullanıyorum doktor olumsuz birşeye yorma dedi ama hayırlısı bekleyip görcez
Deniz25 Nefesliva böyle bir durum oldumu sizdede yada bel ağrısı kasık ağrısı. Ya peçetede çok minikti belli belirsiz. Ama doktorda kötüye yorma dedi. Çok stresli durum 🙄
Deniz25 Nefesliva evet benimde var sanki adet olcam gibi ve tedirgin ediyor. Ama benim bel ağrısıda var 🙄