Lidyaa33 Arkadaşlar bebek arabası araştırmam büyük bir hızla devam ederken sanırım inglesina trilogy de karar kıldım. Kullanıp memnun olanlar veya olmayanlar var mı aranızda?
Gizemito Lidyaa33 Bizde inglesina aptica modelini aldık. Yorumları çok iyi, baya öneriliyor henüz kullanmadım ama pişman olacağımızı sanmıyorum 🤗
Lidyaa33 Gizemito bizim de öyle görünüyor ☺️ Daha erken mi falan diye düşünüyordum bende paketli falan çok yer kaplar evde diye şüphe içindeyim🤓
Gizemito Lidyaa33 Biz 17. haftada aldık aldığımı ilk büyük eşyası 😂 Ama baya uyguna aldık iyi ki almışız diyorum şimdi 🤭
Lidyaa33 Gizemito valla bende eşime söyledim alalım bak zam geliyormuş diye, yok bişey olmaz dedi zam geldi 😅 uygun zamanda alamadım şimdiye kaldık pahalı pahalı 🤓