Hanımlar ben şuan hamileyim en son 13 mayısta adet oldum ve şuan 5 haftaya yakın hamileyim gecikmemin 3.günü kan testi yaptırdım beta hcg 2 çıktı aradan 10 gün geçti hala gecikiyordum eşim çubuk test yap dedi ve yaptım saniyesinde çift çizgi koyu bir şekilde belirdi şok oldum çünkü kanda çıkmamıştı hamile değilim diye geziyordum daha sonra doktorumu aradım geç döllenme olmuştur dedi çağırdı doktora gittim ve kese görünmedi kanda bakalım dedi kanı verdim eve geldim 3 saat sonra sonuç için aradım beta hcg 1061 çıkmış gebesiniz dedi 4 gün sonra yine gelin keseyi görelim dedi gittim 4 haftalık dedi 3 gün sonra kontrole gel tekrar bakalım dedi bu seferde 4 5 haftalık dedi kafam karıştı şuan tam olarak ne kadarlık olduğunu hesaplayamıyorum böyle bir şey başına gelen var mı 4. Haftanın içindemiyim yoksa 5.haftanın içindemiyim çözemedim happymom da 4.hafta 4.günü yazıyor ilk gebeliğim pek bilmiyorum nasıl olduğunu yardımcı olur musunuz kusura bakmayın çok uzun oldu ama 😚