Ben oradan bir ebe ile konuştum. Doktorlar doğum yaptırıyor ebeler takip ediyor demişti. Burda ise doktorlari yerden yere vuranlar yüzünden kafam karıştı, asistanlar doğum yaptırıyor falan diyenler oldu. Daha ilk defa randevu alabildik kontrol için 2 haftadır takip ediyorum randevu alırken bile saatinde zorlandım bayağı yoğunluk var 🤭