Gedonas17 Sasn ben ilk evladımda erkan coşkuma gitmiştim çok memnun kalmıştım şuam 19 haftalığım perşembe 20 olucam büyük ihtimalle haftaya yine ona gidicem ayrıntılı ultrasona
Mervelsmet Vikto evet canım kalmıştım ben normalde royalde aylin hanımın takibindeyim ama sadece şafak bey yapıyor detayliyi biraz suratsiz gelmişti ama doktorun kendisi öyleymiş ☺ gayet memnun kaldık biz
Vikto Bende şimdi çıktım evet biraz suratsız geldi bana da ama iyi herşeyine çok güzel şekilde baktı bende normalde Gürsel beye gidiyorum ☺️