Ela_85 Hayır tespit edildikten sonra doğum + emzirme döneminde kullanıyorsun.
Mesela benim gebeliklerimden ilklerde sorun yoktu.Oğlumda 26. Haftada tsh değişmişti,o zamana kadar normaldi. Sonra ilaç kullandım.20 aylık oldu emziriyorum hala kullanıyorum emzirdiğim için.
Ne zaman tespit edildiyse o zaman başlıyorsun ilaca.
Benekte zeka ve bedensel gelişim geriliğinin olmamasına yardımcı.
Çünkü troid hormonları, bedenimizdeki tüm hormonları etkiler. Regl olmaktan tut, boy uzaması büyüme hormonuna kadar…
İlacını içcen her ay düzenli kan tahlili vercen.Korkulacak bişi değil.
Çoğu gebede çıkar çünkü normalde yokken çıkma sebebi, bebek de senin troid hormonlarını kullanıyor.
Bebeklerin troid hormonlarının çalışması tam anlamıyla doğumdan sonra oluyor ki o bile bi kaç ayı buluyor.