nesshe Korse kullanmaya hemen başlanmalı mı ,yoksa beklenmeli mi ?bir de ameliyat yeri açık mı kalacak kapalı mı bilgis olan varsa yazarsa sevinirim
musti28 nesshe bir hafta oldu canım genel anestezi ile sezeryan oldum üçüncü gün taktım korseyi şükür çok az kaldı 🙏🏻 Gece takmıyorum sabah takıyorum ben zıbınlı olan korselerden tercih ettim çünkü dikiş yerinin katlanmaması kuru kalması terlememesi lazım temiz bir bez koyuyorum üzerine korseyi giyiyorum mis 😊doktorum bile şaşırdı iyi fikir diye
Yasemin00 musti28 Bende öle düşünüyorum canım çünki dikişlerin nemli kalmaması lazım kumaşla yada peceteyle korumak lazım bencede iyi fikir 👏👍👌🏻