BusrAbus35 Kızlar yapanlar Bilgi versin İlk yapılan tüp bebek tutmadıgında tekrar yapmak için aynı yollardan tekrar mı geçiyoruz aynı parayı gene sil baştan mı veriyoruz tüp bebek hakkında pek çok bilgim yok ? Oluşmuş şekilde mi rahime koyuyolar ?
Mormenekse BusrAbus35 canım cıkan yumurta sayına baglı atıyorım ilk para verdin 9 yumurtan var 9 kere transfer olma hakkın oluyo tek tek koydurursan transfer ücreti ödüyosun 2.200 gibi bi rakam ama bütün transferler biterse hiç dondurulmuş yumurta kalmassa tekrardan en başa dönüyosun
minikbebeklerim BusrAbus35 konu ile ilgili çok bilgim yok ana takibimi yapan doktorum tüp bebek konusunda çok başarılı instagramdan bakabilirsin numaraları da var yardımcı olabilir belki. https://instagram.com/doc.dr.gokalponer?igshid=x96lx8xuo50c
Deletedmom316 BusrAbus35 tup bebek yapilinca hemde siz sperm dondurtup saklatinki eger tutmazsa o dondurulmuslari tekrar koydurursunuz oteki ay
Elfg BusrAbus35 başta yumurta geliştirici tedavi oluyorsun belli büyüklüğü gelince yumurtalar toplanır embriyo oluşturur oluşan olgun embriyoların biri transfer edilir ( benim 20 yumurta toplandı 16 tane dollendi 6 sağlıklı embriyon kaldı) embriyo saklatabilirsin ayrı bir ücreti var saklamak mantıklı olan o zaman 2.de sadece transfer parası oduyorsunsaklatmazsan eğer tekrar ilaç parası yumurta toplama transfer parası ödüyorsun ki zaman üzüyor yine ilaç kullanıyorsun falan
Elfg Defnenaz nereden bu kanıya vardın canım bir de önemli olan çok olması değil kaliteli olması benim çok ama kalitesiz ben pko kuyum senin 4 tane çıkar hepsi kaliteli olur önemli olan bu
Defnenaz Çarşamba baktı doktor sağda 4 solda 1 yumurta olmuş onca ilaç iğneye rağmen. 3 gün daha kullanmam için iğne verdi.bugün bitti Yarın kontrol var. Doktor kötü demedi.