Seroli Kızlar 18 haftalık hamileyim. Kızımıza iki isim koymayı düşünüyoruz. İlk isminin Nisan olmasına karar verdik. İkinci isim önerisinde bulunur musunuz🥰
EbrarBilgem zeyzey95 bende beyza ismini cok istedim hem anlamından hemde benim baş harfimde b ile başlıyo diye ama eşim beğenmedi ebrar bilgeye karar verdik ebrar eşimin bilge de bnm baş harfim anlamlarıda güzel 🥰