Merhaba tatlış anneler😍 ben 3 lu tarama testi yaptırdım 20 Gün sonra gel dedi sonuçları almaya fakat bu pazartesi gitmem gerekiyor 20 gün doluyor amaa randevu alamıyorum 17 temmuza varmış en erken😬 pazartesi gününe randevu var ama benim gittiğim doktora yok eğer başka doktora alırsam sonuçları öğrenebilir miyim ?