Ececem Arkadaşlar merhaba kamuda olup 24-32 haftasında olan arkadaşlar var mı ? Bir şey sormam gerekiyor
Ececem Anne_34 bende izinliyim 26. Haftadayım. İdari izinli olarak mı geçiyoruz biz ? Yani şöyle il müdürü talimati ile pazartesi idari izinlilerin işe dönüşmesi istenildi. Bende dönecek miyim onu merak ediyorum
Anne_34 Ececem müdürlüğünüze gelen yazıya bağlı içeriğine bakman lazım. normalde 32.haftaya kadar çağırmamaları lazım şaşırdım özlük birimini ne diyor peki