Yanakiscoming Doğumda -normal için- bebeğin baş çevresi mi baş çapı mi önemli? Ve kaç olmalı sınır?? Büyük denilip normal doğuran varmı yada sezaryen yapan kaç çıktı ? Yanılma oluyor mu?