imrangulll O haftalarda bendede oluyordu sancı gibi yatıyordum veya yürüyüş yapıyordum iyi geliyordu. Yalancı sancılar başlıyormuş heralde öyle okumuştum 🤷🏽♀️ Yinede geçmeyen ağrılarsa doktora sormakta fayda var