Kızlar regl 5 gün geçti test yaptım çıkmadı bugun dr a gittim bişey göremedim ama kan değerine bakacam dedi sonucum 3 te çıkacak çok merak ediyorum sizce gebelik varmıdır ya ilk defa regl im geçti bu kadar normalde 1 gün bile geçmez rahat 1 senedir düzenli adet görüyorum ilk defada bu ay korunmadım. Bel agrım var sadece ara ara da kasıklarda batma ve yanma gibi bişey