Beyza9197 4+3 haftalık hamileyim 3 gün önce kan degerşm 357 cıktı bugün tekrar verdim ptesi sonucumu alıcam kac haftadan sonra görünür kese
Fatma373737 Beyza9197 canım benim doktorum kan değeri 5000 lerde iken öğrenilir demişti 2000 , 3000 de görende var net olsun diye 6. Haftanı beklemeni tavsiye ederim sabretmek zor oluyor ama bekli kalp atışını bile duyarsın
Taze-anne Canım ben 5+3 de keseyi gördüm 7+5 de de bebeğimin kalp atışlarını duydum dayanabilirsen bir hafta beklemeni öneririm o zaman tahminen görebilirsin