Beklenenmucizem MeryemEnes2 31+2 haftalık hamileyim . 2 kere kanama yaşadım 1 kere pembemsi 1 kere kahverengi ama şimdi şükür yok öyle bişey
06minigimym MeryemEnes2 26 haftalık hamileyim elhamdülillah hiç yaşamadım inşallah da hep böyle gider
MeryemEnes2 Kasimannesi_ bende kızıma hamıleyken hiç lekelenme ne ağrı falan ne kusma falan hiç bir şey olmadım hamıle oldugumu unutuyordum bazen 😃
MeryemEnes2 Kasimannesi_ yok be agırlaşma falan olmadı hatta sancım oldugunda sacımı duzleştırıp suslenıp evıde supurup gıtdım doktora😃
Havvacnts MeryemEnes2 Annelik işte böyle ağrılarla korkularla dünyaya getircez nasipse büyütcez her sıkıntısını çekcez işte 💕
tugbaayaz MeryemEnes2 33 haftalık olduk çok şükür en başından beri hiç lekelenmem olmadı yerleşme kanaması lekelenmesi falanda yaşamadım