Elifmeht61 tüp bebek değil ama 400 le öğrenmiştim bende şuan 30.haftayı geçtik öncesinde bende kayıp yaşadım. Moralinizi bozmayın düşük değil şu an. Sadece kese vesaire görünmez şu an. İnsan bir kere kayıp yaşayınca sürekli öyle olacak diye korkuyor. 1 hafta sonra kesesi vesaire görünür diye tahmin ediyorum inşallah. Düşük deyip kendinizi etkilemeyin. Güzel düşünün güzel olsun