Hilalgc bebek sürekli sağ tarafımda toplaniyodu doğum pozisyonuna geçmiş o yüzden ayaklarıyla itekliyo korkma dedi. Sürekli hareket et bol su iç dedi sanırım bu haftalarda o ağrı normal ciddi bisey demedi yani kuzucum 😊 kaşıntı ve idrarda yanma varmı diye sordu bende yoktu o yüzden hayır dedim sizde ayrı bi durum varsa eğer yanma vs kaşıntı doktorunuzla görüşebilirsinz canım ama bende adet sancısı gibi sancı da vardı onu demeyi unutmusum bu arada 🤦♀️