Aselhifa Adr0109 merhaba benim son adet 6 Aralık henüz hastaneye gitmedim sezeryan olucam inşallah ikinci çocuğum tam doğum yapacağım tarihi bilmiyorum 🌸❤️❤️
Tsknaltunts Adr0109 19 aralık , daha konuşmadık doktorla ama tahmini 21 aralık filan demişti başka doktor 23 değişiyor galiba 😂
Adr0109 Aselhifa kazasız belasız doğuma girmek nasip olur inşallah ilk çocuğumda müdaheleli sezeryan olmak zorunda kaldım buda sezeryan ama doktor tam bi tarih vermedi 😊
Imfromlastnight Benimde 28 aralık ama tarihten hiç konuşulmadı :/ daha erken sanki. İsteğe bağlı sezaryen istiyorum ama kardeşimin de tam o sıralar nikahı var. Düzhün bi tarih olması lazım. Görme ihtimalim biraz zor gibi kızım beklemezse 39 a kadar:)
Adr0109 Tatlisannedilekk uygulama 40 hafta bazında sayıyor şuan bize 88 gün kaldı yazıyor ama sezeryan de önceden alınıyor ☺️
Sule_Ktn Adr0109 benimde tam olarak 24 Aralık şaşırdım şuan 😀 ama henüz sezeryan normal konusu dahi geçmedi sizin nasıl bu kadar erken söylenildi ki 🤔😊
Adr0109 Sule_Ktn bu benim ikinci gebeliğim ilkinde sezeryan olmak zorunda kaldım ondan böyle yazdım ☺️ Uygulama 88 gün var diyor ama sezeryan de iki hafta kadar önceden alınıyor ondan merak ediyorum 😊