Gamzee26 henuz 7 gun var gecmeden yapmak istemiyorum çunki gecen ay kimyasal yasadim ve tam adetden 1 gun once adet oldum betam 17 çikti indi adet oldum o yuzden adetim geçmeden yapmak istemiyirum 9 gun kala dayanamayip 1 tane yapmistim ama cikmamişti zaten erken yamiştim yinede çok umutlu degilim adet olmazsam geçerse test yaparim dualarinda benide hatirla