Eşimin evlenirken bana koyduğu en büyük şart erkek çocuğumuz olursa adı Hamza olacak onun dışında sen ne istersen herşey öyle olsundu🙈 Bende bi tek Hamza olmasını istemediğimden Yiğit Hamza koymayı düşünüyorum erkek olursa😇. Ancak Osman Gazi,Orhan Gazi, Ömer Asaf gibi isimleri de ben çok beğeniyorum ☺