Hilyus Günaydın canlar , 11 gün önce sezeryanla doğum yaptım lakin dikişlerimin üstü şiş olmuş bi fikriniz var mı acaba ? Dikişlerimiz temız ve ağrı yok sadece üstünde şiş oluşmuş
Sdaakll Hilyus bende 8 gun oldu sezeryan olali dikislerimin ustu sert ve sis dediginiz gibi ama gecici bisey zamanla muhtemelen duzelir😌
Arzutlc Eğer bişey yemiş gibi kabarık ise iltihap olabilir antibiyotik başlaman gerekir canım. Benmde öyle oldu kullandım geçti