Nero Benimde cocuk alt tarafa baskı yapınca anında hiç olmayan idrarıma sıkışmış durumda oluyorum ya 😑
Keriminmutluannesi Baskı oluyo bende de ama ağrı yok kontrole giderken ağrı olduğunu doktorunuza söyleyin bence