Merhabalar, ani karar vermeyip mutlaka bekleyin, benim de bir düşük yaşadıktan sonra tekrar gebelik durumum oldu, beta hcg artıyordu ama doktorumuz yalnızca kese var embriyo yok diyerek beni kürtaja yönlendirdi. Daha önce de kürtaj yaşadığım için çok korkmuştum, 3 gün sonrasına başka bir hastane ve doktordan randevu alarak tekrar muayeneye gittim, gittiğimde küçük kızımın kalp atışlarını duydum, 29 haftalık hamileyim, sabırsızlıkla kızımı kucağımı alacağım günü bekliyorum. Ani karar vermeyin, Farklı bir yere daha muayene olun derim, sağlıklı bir cansa yanlış yönlendirme yüzünden kıymayın, sevgiler 🌸