MMmelikeucar6 Sueda29 ben çıtçıtlı iç zıbınlardan aldım birde mendil aldım %100 pamuklu bitanede battaniye aldım okadar diğerlerine bakmadım
Yasemin00 Sueda29 Ay demin gittim geldim yakın Bim bu defa hiç güzel birseyler gelmemiş Anne bebek çantası bile oyuncak gibi duruyor alt takımlardan alcaktım bende pijama takımı hiç güzel degilmiştiler