esraaarslan Bende ana kucağı aldım ama çok gergin oldu yatmıyor bile yırtılcak gibi duruyor iade edeceğim
Bvzzz esraaarslan bende aynı sebep kafama takıldı yani sanki 9 kiloyu bile zar zor taşıyacak gibi güvenemedim pek iade mi etsem acaba
esraaarslan Bvzzz ben iade ettim aynen dediğiniz gibi o kadar gergin ki dikişler açılıyor en dik konumda bile birde üzerinde bebek olsa hiç dayanmaz diye düşündüm
esraaarslan zumrabasra hayır zaten yatırmaya imkan vermiyor belki üretimde hata vardır boyutu çok kısa ve gergin kalıyordu iade ettim
Bvzzz esraaarslan iyi yapmışsın canım bende yarın iade edeceğim akşam başka bir ana kucağı ile kıyasladık bariz fark var eşim de beğenmedi kıyaslayınca