Annesininkuzusuu Arkadaşlar mochi gögüs pompasını almayı düşünüyorum kullanan varmı önerirmisiniz? Yada önerebilceğiniz el pompası varmı elektriklileri pek önermiyorlar ama sütü artıran yardımcı olan gögüs pompalarını bizimle paylaşırmısınız?
Mihrimah41 Annesininkuzusuu arkadaşım aldı hiç çekemiyo dedi. Ben mamajoonun çiftlisini almıştım aşırı memnun kaldım. Mastit olmaktan kurtardı beni kaç kere. Kesinlikle elektrikli al pişman olursun
Arinna Annesininkuzusuu Medela süt sağma makinesi en iyisi. Lansınoh kullandım. Keşke medela alsaymışım.
Kbryrlmz8 Canım ben aldım memnunum ama sana tavsiyem doğumdan hemen sonra alman. Mesela benim bebeğimi yoğun bakıma aldılar 7 gün kalıcak daha 2. Günde mochi süt arttırmaya yönrlik pompa ama şuan bana verimli süt sağan pompa lazım. Hastanedr mamajo kullanılıyor o 250 tl mochi 100 böyle olacağonı bilseydim mamajo alırdım brncr bekle ihtiyaca göre al inşallah elektrikliyr ihtiyacın kalmaz ama bilemiyorsun işte doğumdan sonra ihtiyacına görr alman daha mantıklı olur
Annesininkuzusuu Kbryrlmz8 doğru söyliyorsun canım oeki medcallerdeki pompoyı öneriyormusum kiralamyı
nil_sugra Kbryrlmz8 canım benimde bebeğim yoğun bakımda kalmıştı. 2 tane makinem olmasına rağmen üzüntüden sütüm gelmeyince Medikalden hastane tipi süt sağma makinesi kitalamıştım 1 aylık. Sende almak yerine kiralayabilirsin
gamzosgamzos Annesininkuzusuu ben e bebeğin babyplus markasını kullanıyorum memnunum benim bebeğim emmiyor sadece sağarak besliyorum manuekde 45 dakika falan sürüyordu göğüsümü boşaltmak elektriklide 20 25 dakika
NazG Annesininkuzusuu ben Kraft kullandım yaklaşık 1.5 sene mastır olduğum zaman elim ayağım oldu resmen kızım 1.hafta kuvezde kalmıştı o zaman manuel uğraşıyorum kuzenim alıp yollamİş allah ondan razi olsun elim ayağım oldu resmen
Duyguscuk Arinna Ben de lansiloh dusunuyordum, medela’da çok olumsuz yorumlar okudum. Memnun kalmama sebebiniz neydi peki?
Annesininkuzusuu Arinna çok teşekkürederim bakıcam hemen🤗 nil_sugra çok teşekkürederim bilgilendirdiğiniz için🤗
Arinna Duyguscuk Çekim gücünü beğenmedim. Ameda veya spectra da alabilirsin. Çekim gücü çok zayıftı ya. İyi araştırılmalı. Hayat kurtarıcı oluyor çünkü süt sağma makinesi