Hulya_ BozAilesi Canım bende anakucağı aldımda baş kısmını oturtamadım çıtları yok sen nasıl oturttun benim aldığım hatalı galiba seninki de böylemiydi? Geri vericem hatalıysa
zumrabasra Hulya_ benimde boyleydi hatali degl oyle düz takıyorsun cıtları yok ama zor giriyor çıkacak gibi degl yani
Hulya_ Yeliz1 Ama delik var çıt yok o dleiklere çıtların girmesi gerekmiyomu diğer parçalarında çıtlar vardı hemen oturdu
Hulya_ zumrabasra Ay bende hatalı sandım zorlanmadım da kırılır diye sabahtan beri internetten bakıyorum geri vericektim az daha teşekkür ederim canım ☺️
zumrabasra BozAilesi bende yok ama cok zor taktik cıkmaz yani sorun olacagaini sanmıyorum oyüzden iade etmiycem☺️ Hatta biraz önce söküp kaldiraym dedim cok zor cıkardim yerinden
Hulya_ BozAilesi Benimkinde çıt yok işte ama içine komple girdi bakalım akşam eşimede göstereyim olmadı geri veririz şuan iyi gibi duruyo demekki bazılarına koymayı unutmuşlar çıtları teşekkür ederim canım
Cemrenur Asn 2 tane 2li alt pijama aldım 1 battaniye emzik biberon 2 paket ağız mendili ve küvet seti aldım😇❤