Mina00 ilk hamileliğimde başka bir şehirdeydim 32 haftamda bebeğin gelişimi geri ve benimde tansiyonum yükseliyor diye doğuma alacaklardı hemen Kayseri’ye geldim ve 4 hafta daha Gökalp bey çok güzel takip etti gece gündüz ne zaman olsa ulaşabildim en sonunda artık tansiyonum 18in altına düşmeyince doğuma aldı çok korkuyordum çok güzel ilgilendi sonrasında yine takibimi yaptı. Gökalp beye gelmeseydim belki e bebeğim 32de doğup yaşamayacaktı bile çünkü doğudaydım ve hastane şartları inanılmaz kötüydü. Bu hamileliğimde de başka bir doktora gidiyordum iki hafta boyunca kanamam oldu ve gittiğim doktor randevum dışında ne zaman arasam fakülteye git orda arkadaşlarım var onlar bakıp bana bileği versin dedi. En sonunda senin durumun psikolojik bir şeyin yok dedi. Sancıdan uyuyamadığım zamanda Nike psikolojik diyor bişeyim yok diye doktora gitmeye korktum. 10 gün önce rahimde açılmam oldu yine kendi gelmedi beni fakülteye gönderdi orda da daha kötü oldum ağrıdan ağladığım zaman bile bakmadılar. Serumla durdururuz dediler. O güne kadar da Gökalp bey Acıbadem de olduğu için hastane pahalı olduğu için gitmemiştim. O gün fakülteden ağlayarak Acıbadem’e gittim ve bebeğimin kafası kese ile birlikte rahimden çıkmıştı acil serklaj yapılması gerekiyor dedi ve ameliyatta bebeğimin kafasını tekrar rahim içine yerleştirip dikişimi yaptı. Okuduğuma göre bu durumda ameliyat yapılması çok zormuş çünkü bebeğin kesesi ameliyatta yırtılıyormuş ve maalesef erken doğum. Allah razı olsun Gökalp bey %90 başarılı bir şekilde çıkaracağım seni ameliyattan dedi ve 10 gündür bebeğim de bende çok iyiyim.