Ahsend49 Ben kahvaltı öğünümü asla atlamıyorum, zaten fizyolojik uyanma saatim var 9:30 olduğunda uyanıyorum kendiliğimden. Günlük 1,2 yumurta haşlama yada omlet olarak tüketiyorum, bu ara bıldırcın yumurtasına sardım 🙊 Kaşar peynir birkaç dilim, 1 dilim kızarmış tam buğday ekmeği, beyaz peynir, domates, salatalık ve sivri biber ile çok açık çay kahvaltım oluyor. Sonra bir fincan türk kahvesi keyfim var, sade sodaya limon sıkıp keyif yapıyorum yanına anne keki, kurabiyesi ile 🌸 Sonra öğlen bazen kaşarlı tost yiyorum bazen sadece günlük süt, muz ve ceviz ki bunları her gün yiyorum. Sonra akşam yemeğini en geç 17:00 gibi yemiş oluyorum o gün menüde ne varsa ama bu ara semizotu salatasına taktım ve deniz börülcesine 🤭 Ve 1. trimester da tiksindiğim balığı artık haftada bir gün tüketiyorum 🥳 Akşamları meyve tüketiyorum soğuk soğuk bu ara iyi oluyor 🤭😳 Benim beslenme alışkanlığım bence oğluşuma yarıyor çok şükür tosbik bir bebiş olacak sanırım 🧸 Ölçümleri hep önde gidiyor sıpanın 🐣