Zaem her hamile her belirtiyi yasamıyor ben 3 haftalıkken öğrendim önceki aylar hep hamileyim tribine girio belirti yasıyodum adet olcam diye bekledim durdum ama hep midem bulanıyodu sabahları kahvaltı etmem kalkar kalkmaz bişiler yiyodum habersizken suan 10+5 teyim nerdeyse hepsi kayboldu 9.haftaya girer girmez kendimi cok dinleme. Düzensiz adet olanlar genelik belirtisi yasar kimiside duzensiz oluyorum der 3 aylıkken öğrenir haberi yoktur ultrasona görüp muayene olunca doktorun gerekeni söylüyor zaten telas yapma hıc belirti yasamadan dogum yapanlar var