merhaba hanımlar 25 haftalıktan herkese merhabalar sizler kaç hafta oldunuz gebze fatih devlet hastanesine kadın doğuma giden varmı ilk defa ayhan türkmen diye doktora randevu aldım en son kontrole 17 haftalıkta bi girdim sonra detaylıya girdim 23+3 te bayadır doktor muayenesi olamıyorum keşanda randevu bulamadığım için annemin yanına gidicekken devletede gideyim dedim özellere baktım tek muayene 170 tl verebılcek gücüm var ama bu kadar fiyatı kendimce gereksiz görüyorum sizler ne düşünüyorsunuz