Mervyksl Kizlar merhaba 5 haftalık gebeyim daha 4 gün önce öğrendim. Randevu aldım fakat 15:30 a bulabildim. İlk randevuya aç gitmek sart mi ? Çünkü baya geç oluyor da randevu o yüzden soruyorum
Ebruyldz Mervyksl gebelik muayanesinin açlık yada toklukla ilgisi yok diye biliyorum sadece mümkünse idrara sıkışık git ki karından net görüsün
babysevgi Mervyksl karından çok görülebilceğini sanmıyorum bence bekle canım 7. Haftadan sonra git ztn pandemi var riskli hastaneler ne kdr az gidersen o kadar iyi yinede sen bilirsin tabi
sebato Mervyksl hayır sakın aç gitme benim doktorum ben sana aç gel demediğim sürece hep tok geleceksin demişti
Tsknaltunts Mervyksl hayır sakın o hatayı yapma az daha bayılacaktım bi arkadaşım aç git kan alırlar dedi öyle gittim ama gerek yokmuş doktor sadece şeker yüklemesinde aç gelinir dedi 🐣
Beebisimm Mervyksl şeker yükleme testi olduğu hafta dışında, kahvaltınızı yapıp öyle gidin, şeker yükleme testine de daha zamanınız var zaten, doktor size söyler onu.
babysevgi Mervyksl bi sıkıntı olup olmadığı zaten en erken ikilide anlaşılır canım 7 veya 8 de gidersen en azından kalp atışını duyarsın bende acele etmiştim o ilk hamile öğrendiğin an içi içine sığmıyor ki insanın ama göremedim 8 de bile vajinal usg bakarak görebldik kalp atışını duyabıldık