Kızlar merhaba 37+3 üm geceden beri kaşıklarıma inanılmaz ağrı giriyor belime de vuruyor kıvrandırıyor beni sonra kesiliyor geceden beri çok oldu sabah sağlık ocağında kan vermem gerekiyordu gittim geldim az önce yine tekrarladı geçen hafta nst de sancım çıkmıştı biraz Pazartesi randevum bar eşim de işte napsam sizce hastaneye gitsem mi