Bambinonun hem emzigini hem biberonunu kullandim cokta memnunum. Oğlum ihtiyaç duymuyor 29 aylik simdi doguma az kaldi tekrar kizima da aldim. Biberon akitiyor diyen arkadaslar biberonun icinde gaz önleyici bi parca var onu çıkarıp kullandiginizda akitma yapiyor. Cocuk ne kadar buyuk olursa olsun o parca icinde durdugu sürece hic bi damlatma akıtma yapmıyor. Biz 2li olarak 2 set eskittik. Simdi kizimda kullanacagim tavsiye ederim.