Fatmanur012 1 temmuz da spınl sezeryan ile 37+3 de bebegımı kucagıma aldım 3 4 saat yanımda kaldıktan snra bebegımı kuveze aldılar kanında enfeksıyn varms kalbinde üfürümü varms byle bırsey yasayan varmı
Pcoslubiranne Fatmanur012 1 haftada çikar uzulmeyim.Üfürüm geçiyor buyudukce.Ben de 37+1 de dogum yaptim 8 gun kaldi benimki de.Enfeksiyondan ve solunum sikintisindan.hayirli olsun anneliginiz
Fatmanur012 Pcoslubiranne tesekkuer ederım allh razı olsun ınsallj en kıza zamnda kavusurum evladıma allhım herkezı tez zamnda kabustrsun yavrusuna 🙏
busra9436 Bnde dün 37 haftada sezeryanla doğum yaptım bebeğimi solunum sıkıntısı için küveze aldılar dua edin hayırlısıyla hiçbir şey olmadan alırız kucağımıza 🤲
busra9436 Ltbumt hayır yapmadılar sadece hızlı soluyor diye gözetim altında tutuyorlar onun dışında bir sıkıntısı yok şükür