Elisah Nurd Ben randevu alip gidiyorum dakikasında içeri alıyorlar. memnunum. evet yoğun oluyor ama şunu farkettim sabah saatleri daha iyi. 11 den önce veya öğle yemeğinden hemen sonra gitmeniz daha iyi olur