Kızlar merhaba, 2 aydır deniyoruz ama bu ay ovulasyon testiyle denedik artık BAT bekliyorum. Yalniz bir şey var ki 3 gündür acayip vajinal kaşıntı var , internetten gebeliğin ilk haftası belirtilerine bakıyorum da hormon değişikliğinden dolayı vajinal kaşıntı olabileceği yazıyor. Başına böyle bir şey gelipte hamile olduğunu öğrenen oldu mu hiç acaba .?