Eses 33 haftada döndü inan bişey yapmadım çokta sevindim annem oturma hareketli ol derdi bana gebeliğim başından beri hem gebeliğin güzel geçer hem doğumun kolay olur bebek döner derdi valla ne yalan söyliyim 37 haftalık olduk bu gün en ufak sorun yaşamadım gebelik süresince karnım olmasa hamile olduğumu bilmem okadar rahat geçti halen çalışıyorum sürekli hareket halindeydim aktifim bi doğumum kaldı inşallah oda kolay olur rabbim herkese kolay doğum nasip etsin ağrısız 🙏