10 gündür falan dışkım ishal gibi
Vitamin ilacını kestim o yapıyordur diye kan ilacını da Bi kaç gündür içmiyorum deniyorum acaba hangisi yapıyor diye ama geçmiyor
35+2 haftalığım
Günde Bi kaç kez çıkıyorum 🙈
Yaşayan var mı
İshal doğum belirtisi de olabiliyormuş