Bende transferden sonra bıraktım sigarayı şuan çok şükür 6. Ayımdayım. Bebeğim hayırlısıyla sağlıkla bi doğsa bende 4 gözle bekliyorum içmeyi. Ama olduki baktım yine bebeğimin sağlığına engel yine içemem heralde. Şuan bile sırf bebeğim için içmiyorum beynimde bitmiş değil. Bide çok stresli geçiyo hamileliğim eşimden yana olsun öyle zamanlarda kendimi çok çok çook zor tutuyorum. Anlayanlar anlar....