Mucizemmm07 Cerrahpaşada yaptırdım 2 yıl evvel,5 dk sürdü sanıyorum😅 ve dr tamamiyle telefonda konuşarak geçirdi o vakti (Ali benian) ağzından cımbızla laf alıyorsun,herşeyi yolunda,1 hafta önde dedi o kadar. Cihazda fotokopi makinasından hallice. Ali bey işinde iyi ama perinatolog değil yani riskli gebelikse zaten gitmeyin.
Burada bir arkadaş sefa köy ve avcılarda özel sefa hastanesini önerdi,çok memnun kalmış ve 350₺ miş.Oraya gideceğim bende.