Merhaba anneler☺️ Danışmak istediğim bir konu var. Bana hamilelikte tiroid teşhisi kondu, daha önce yoktu tsh değerim yüksek çıktı ve her sabah aç karnına 1,5 tablet olmak üzere euthyrox kullanıyordum. Yaklaşık 13 gün önce doğum yaptım. Ve doğuma gireceğim gün dahil olmak üzere 2 haftadır içmiyorum. Doğumdan sonra bırakmam mı gerekiyor yoksa devam mı etmeliyim? Doktorla görüşmem gerek elbette ama bu saatte kafama takıldı. Doğumdan sonra kullanan var mı? Sanki doktorumun bana doğumdan birkaç ay sonrasına kadar kullanman lazım dediğini hatırlıyorum. Ve bir de bu tiroid hamilelikte oluştuğu için doğumla birlikte geçen bir şey mi? 🤨