duygu_ozgenc açılma oluyorsa ne ala:) sevinirim. İlki sezeryansa da normal oluyor ama bunu destekleyen dr az. Benim doktorum desteklediği için ona gidiyorum.inş normal bekliyoruz bu seferkini.dr a gittiğimde 37 haftalıkken sordum çatı muaynesi yapıcakmısınız diye çatı şuan gereksiz. Doğum başladığında yapıyorum dedi. O yüzden açılmam olup olmadığını anlayamıycam . Nst de sancı çıkmıyor.