Serpil51 Hafta siddetli baş agrisi tum basimi saran bir haftadir gecmeyen internette arastiriyorum gebelik zehirlenmesi icin belirti olabilir diyor yuksek tansiyonla birlikte ama tansiyon normal olurken de tek basina bas agrisi belirti olabilir diyor doktora da daha uc gun once gittim bisey demedi Bu durumda olan var mi
Psikolog-anne Serpil51 tansiyon ödem yoksa gebelik zehirlenmesi değildir canım. Ben şuan geçiriyorum. Yarın sezaryen olacagım bunun için. Yüksek tansiyon idrarda protein ve ödem le teşhis koyuluyor. Ama başağrosı da yapabiliyor tabi. Bende kusma yapıyor
Serpil51 Psikolog-anne aşırı bi ödem yok ama ellerde ayaklarda hafif şişme var onlarda normaldir kendimi strese sokmuyum en iyisi size de geçmiş olsun inşallah sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız ❤️