kızlar ben 58 kiloyla başladım şimdi geceleri yatmadan tartılıyorum 17. haftada 65 kiloya kadar çıkıyorum tartıda. karnım sürekli şiş hiçbirşey olmuyor zaten üzerime. örnek beslenme planını okudum onları yesem 80 kilo olurum heralde acaba vücut sindiremiyor mu diye düşünüyorum. bi de laktoz intoleransı yüzünden laktozsuz süt içiyorum geceleri o da şişiriyor of of sizde durumlar nasıl merak ediyorum