33+1 olduk bu ikinci gebeliğim kız oğlumda hiç bu kadar ağır geçirmemiştim bel ağrısı sırt ağrısı akşam biraz yürüyüşe çıktık eşimle vajinamın kemikleri ağrıyor resmen sizlerin de var mı ağrısı sanırım bu kız tam gününü doldurmayacak çok ağır geçiyor zaten sıcak bir taraftan