2 gün önce plates topuyla egzersiz yaptım sonra dışarı çıktım bi yarım saat kadar yürüdüm ama elimde torbalar vardı biraz ağır birden sonra belime bir şey oldu tam sol taraf ve kalçama vuruyor ağrı yürüyemiyorum hafif bile olsa hiçbir şey taşıyamaz hale geldim ve çok ağrı yapıyor uzanırken böyle bir şey yaşayan oldu mu bu normal mi yoksa belime bir şey mi oldu acaba