Öncelikle merhabalar. 25 haftalık gebeyim ve dün gece tuvalete çıktığımda elime çok azıcık kıp kırmızı kan geldi. Hemen acile gittim doktor çatı muayenesi yaptı ve yumuşama olmuş dedi. Evde tadilat vardı çok hareket etmiştim o yüzden olmuştur dedi. İlaç verdi progestan ve fitil. Hiç kalkma dinlen dedi. Bu akşam da sancım oldu hafif hafif korktum tekrar gittim yine çatı muayenesi yapıldı bir sorun yok dendi. Simdi korkuyorum bi kaç kişiden çatı muayenesinin erken yapılmasının zararlı olduğunu duydum. Başına böyle bir şey gelen var mı aydınlatabilir misiniz? Şimdiden teşekkürler 🙏