Kizlar geçen ay rahim filmi çektirdim büyük bir sorun çıkmadı çok şükür bana doktor antibiotik verdi (Monodoks) sadece 5 gün kullan dedi.
Neyse ben 5 gün kullandım ve sürekli akıntım oldu sarı yeşilimsi heralde antibiotik içimi temizliyor dedim fakat 1 ay geçti üstünden Hatta regl oldum bitti 4 gün önce şuan ara ara hala aynı şekilde akıntım oluyor sizce böyle olması normalmi